.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهندسی رباتیک در دانشگاه آزاد ساری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری موفق به اخذ مجوز راه اندازی رشته کارشناسی پیوسته مهندسی رباتیک از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری موفق به اخذ مجوز راه اندازی رشته کارشناسی پیوسته مهندسی رباتیک از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات شد.
به گزارش شمال نيوز ، احمد مظفری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری با اعلام این مطلب گفت : رشته مهندسی رباتیک به دلیل اشتراکاتی که با رشته های مهندسی برق الکترونیک و کنترل و همچنین مهندسی مکانیک طراحی جامدات و مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دارد یک رشته ی میان رشته ای است.
وی تاکید کرد : استفاده از رباتها و اتوماسیون در صنایع و کارخانه ها به دلیل بازده  بهتر ،  سرعت و دقت و کم هزینه بودن  به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری افزود : با پیگیری های انجام شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از مهرماه سال 92  برای اولین بار در این رشته تحصیلی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
مظفری وجود کارگاهها و تجهیزات مناسب در زمینه الکترونیک ، مکانیک و کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی ساری را زمینه ای مناسب برای توسعه و کیفیت بخشی به این رشته جدید اعلام کرد و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی ساری در گروه ریاضی ، فنی و مهندسی در رشته های ریاضیات و کاربردها ، علوم کامپیوتر ، فیزیک اتمی ، فیزیک حالت جامد ، فیزیک هسته ای ، فیزیک هواشناسی ، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی کامپیوتر (سخت افزار) مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) و رشته جدید مهندسی رباتیک برای سال تحصیلی جدید بدون آزمون دانشجو می پذیرد که داوطلبان عزیز می توانند برای ثبت نام به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.org  مراجعه کنند.

 

دانشگاه آزاد اسلامي ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مرداد 1392
جای تبریک دارد
امیدوارم جای رشد تحصیلی و پیشرفت دانشجویان بشود
علی 27 مرداد 1392
رشته مکاترونیک را هم می تواند ایجاد نماید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.